۱۵ اسفند ۱۳۹۴، ۱۴:۰۹

مدیر کل تعزیرات حکومتی لرستان:

طرح نظارتی تعزیرات حکومتی لرستان در ایام نوروز اجرا می‌شود

طرح نظارتی تعزیرات حکومتی لرستان در ایام نوروز اجرا می‌شود

خرم آباد - مدیر کل تعزیرات حکومتی لرستان از اجرای طرح نظارتی ایام پایانی سال و نوروز توسط این نهاد در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام براری پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران از اجرای طرح نظارتی ایام پایانی سال و همچنین نوروز ۹۵ در لرستان خبر داد و اظهار داشت: این طرح از ۱۶ ام اسفند ماه امسال تا ۱۴ ام فروردین ماه سال ۹۵ در استان لرستان اجرایی می شود.

وی بیان داشت: در قالب اجرای این طرح تعزیرات حکومتی در مرکز استان و همچنین واحدهای اداری شهرستانهای تابعه به همراه سایر دستگاههای نظارتی و اجرایی بر نحوه توزیع، عرضه و فروش کالا و خدمات نظارت صورت می گیرد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی لرستان با اشاره به نظارت بر نحوه توزیع، عرضه و فروش کالاهایی مانند پوشاک، کیف و کفش، میوه و تره بار، محصولات پروتئینی و لبنیات، خدمات حمل و نقل و ... در قالب طرح نظاتی ایام پایانی سال و نوروز گفت: در قالب اجرای این طرح دستگاههای دیگری شامل سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، دانشگاه علوم پزشکی، حمل و نقل و پایانه ها، میراث فرهنگی، جهاد کشاورزی، دامپزشکی و تاکسی رانی نیز فعالیت خواهند داشت.

وی با بیان اینکه در ایام پایانی سال در مرکز استان دو شعبه سیار تعزیرات حکومتی فعال خواهند بود گفت: همچنین در شهرستانهایی که دارای اداره تعزیرات حکومتی بوده نیز یک شعبه سیار برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده است.

کد خبر 3573010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha